poniedziałek, 13 grudnia 2010

Opisy ... Moje . Piszcie . Czy sie podobają czy nie . :)

Kiedy zobaczyłam Cię po raz pierwszy nie przypuszczałam ,że mogłabym Cię pokochać . 
Ale wystarczył niespodziewany buziak . Czy uścisk ręki na powitanie . 
Wtedy kiedy patrzyłam Twoje czekoladowe oczy , myślałam ,ze mogę wszystko .

I nigdy nie byliśmy razem .. A ja poczułam ,że straciłam Cię na zawsze.

   W Pewnym momencie zrozumiałam ,że wolisz CS'a i jointa z kolegami.

Nie jesteś wcale taki ładny . Ale masz to coś co przyciąga mnie do Ciebie .

Czasem warto powiedzieć " mam Cię gdzieś " niż przez 2 miesiące udawać , że coś znaczę .

Nie rozumiem nadal jednej rzeczy . Po co pisałeś , dzwoniłeś , przepraszałeś . Skoro cały czas wyjebane miałeś ?

A za pare lat powiesz " Kurwa , co ja najlepszego zrobiłem " A ja wtedy przejdę koło Ciebie , w nowej fryzurze ciuchach . Za rękę z Twoim najlepszym kumplem . a ty bedziesz żałował tego co zrobiłeś. elo .


Czekam na komentarze , bo nie wiem czy dalej pisać . ;p

1 komentarz: